George Square, Glasgow, Storbritannien
Millennium Hotel Glasgow ligger i distriktet Sint-Joost-ten-Node, inom 3 km från Museum of Transport och cirka 5 minuter till fots från Hutchesons Hall. Det erbjuder restaurang. Detta 4-stjärniga hotell ståtar med ett läge i närheten av Pijalnia Wód Mineralnych. Det har 58 rum och 2 restauranger.
Glasgows centrum kan nås på 10 minuters promenad. I området finns Clyde Auditorium (2 km) och Glasgow School of Art (1 km). Naturälskare kommer att uppskatta närheten till Golfhill, cirka 18 minuters promenad bort. Millennium Hotel ligger inom 3,1 km från Botaniska Trädgården, medan busstationen Buchanan ligger mindre än 400 meter bort. Tunnelbanestationen Buchanan Street är belägen invid detta hotell.
Vissa av de luftkonditionerade rummen har matplats och sitthörna samt plattskärms-TV med kabelkanaler. Det finns också vattenkokare. Badrum erbjuder en separat toalett och en dusch.
När du bor på Millennium Hotel i Glasgow kan du välja mellan olika matställen i närheten, som Chao phraya, som ligger ungefär 5 minuter bort till fots, eller Chaophraya Glasgow på 5 minuters gångavstånd.
Kolla in de noggrant utvalda restaurangerna och sevärdheterna i närheten av hotellet
Dölj ställen i närheten
Ta reda på vad andra gäster säger om Millennium Hotel Glasgow!
För din bekvämlighet har vi samlat recensionerna från flera källor.
Susanna
2024-05-02
Det är ett modernt hotell med idealt läge och kompetent personal. Det har luftiga rum med bekväma sängar, luftkonditionering och ac. Läget är perfekt och utmärkt, incheckningen är vänlig...
Anna
2024-02-15
Romantiskt hotell med perfekt läge. Mycket bekväma sängar, luftkonditionering och telefon i rummet. Hjälpsam personal, varm och rimlig mat till frukost:)))
Anders
2024-01-15
Hotellet var fullständigt rent och hade en hjälpsam personal och underbar frukost. Uppfyllde syftet, bra pris. Våra rum var välutrustade och hade AC och telefon. Läget var tyst, bredvid järnvägsstationen. Det var härligt att ha en lobbyrestaurang på plats.
Samuel
2023-12-22
Rummen var stort, väldigt rymligt och hade luftkonditionering och telefon. Jag uppskattade att det hade en fin utsikt. Personalen var trevlig, frukosten var underbar och ljuvlig.